Regulamin korzystania z serwisu
§1 Informacje ogólne
- Sklep internetowy, działający pod adresem www.hello-baby.pl jest prowadzony przez „”HELLO BABY” BEATA LENDA, KLAUDIA FIEMA SPÓŁKA CYWILNA”, prowadząca działalność pod adresem: ul. Rynek 10, 32-005,
o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 6832119418 - Dane kontaktowe:
- Adres poczty elektronicznej – biuro@hello-baby.pl
- Połączenie telefoniczne – +48 736 336 433
§2 Zasady korzystania, płatności
- Elementem koniecznym podczas składania zamówienia poprzez nasz Sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, z określeniem liczby zamawianych produktów, adresem wysyłki i sposobem płatności za zamówienie.
- Zamawiający po złożeniu zamówienia otrzymuje informację o złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas wypełniania formularza lub umieszczony w koncie klienta, jeśli użytkownik zarejestrował się w Sklepie jako klient.
- W sytuacji, gdy z przyczyn technicznych sklep otrzyma zwrot e-maila lub gdy e-mail potwierdzający nie dotrze do zamawiającego, a Sklep otrzyma informację o tym z systemu dostarczania e-maili lub komunikat serwera o niemożności dostarczenia – Sklep spróbuje skontaktować się z zamawiającym telefonicznie, o ile numer telefonu kontaktowego został podany przez użytkownika podczas procesu rejestracji lub w zamówieniu.
- Po akceptacji przez Sklep złożonego zamówienia – Klient otrzyma informację o jego zmianie statusu
- Potwierdzenie wysłane przez Sklep, odebrane przez zamawiającego określa przyjęcie (lub też nie) zamówienia do realizacji. (status zamówienia „Realizacja zamówienia” lub „Anulowane”)
- Realizacja zamówienia jest uzależniona od stanów magazynowych, terminów realizacji deklarowanych przez producenta towarów oraz od prawidłowości złożonego zamówienia przez zamawiającego.
- Zamawiający może składać zamówienia na produkty dostępne w Sklepie 24 godziny na dobę.
- Czas otrzymania towaru przez zamawiającego to połączenie terminu realizacji zamówienia i czasu transportu z magazynu Sklepu do klienta.
- Klient składając zamówienie zgadza się na otrzymywanie informacji dotyczących zamówień w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Płatności za zamówienie mogą być realizowane za pomocą przelewu bankowego lub systemu płatności online.
- Płatności online realizowane są za pośrednictwem Przelewy24.pl
§3 Dane kupującego, rejestracja
- Podczas składania zamówienia poprzez nasz Sklep internetowy kupujący dokonuje rejestracji wraz z podaniem swoich danych osobowych.
- W interesie użytkownika (zamawiającego) leży zamieszczenie prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością danych. Dzięki temu dokument sprzedaży zostanie prawidłowo wystawiony, a zamówiony towar trafi pod właściwy adres.
- Zamawiający podczas rejestracji tworzy własne konto klienta, które w każdej chwili może edytować, zmieniając, usuwając lub poprawiając na dane zgodne ze stanem faktycznym.
- Użytkownik (klient) zakładając konto w Sklepie podaje dane osobowe dobrowolnie i wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych przez Sklep wyłącznie w zakresie i celu potrzebnym do realizacji zamówienia.
- Klient kupując towar otrzymuje dokument potwierdzający zakup towaru – fakturę VAT lub paragon – w zależności co zostało wybrane przez Klienta podczas składania zamówienia
- Zamawiający może anulować/wycofać zamówienie do momentu, kiedy towar nie został wysłany do zamawiającego oraz nie został wystawiony dokument sprzedaży. W tym celu niezbędny jest kontakt ze Sklepem.
§4 Gwarancja, reklamacje
- Towary umieszczone w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
- Warunkiem bezwzględnym wszczęcia procedury reklamacji jest posiadanie przez klienta oryginału dowodu zakupu, otrzymanego wraz z przesłanym/odebranym towarem.
- W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki reklamowanego towaru i dalszego postępowania.
- Reklamację można złożyć na 2 sposoby:
– poprzez wysłanie wiadomości na adres biuro@hello-baby.pl
– telefonicznie. - Przy uzasadnionych reklamacjach, towar uszkodzony jest naprawiany lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (w sytuacji np. zakończenia sprzedaży tego produktu lub wyczerpania zapasów) Sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny o zgodnych parametrach i specyfikacji.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
§5 Zwrot towaru
- Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny.
- W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, Kupujący powinien poinformować o tym Sprzedającego, składając oświadczenie o odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę, które może zostać wysłane pocztą na adres Sprzedawcy, może to także zrobić drogą elektroniczną za pomocą elektronicznego formularza odstąpienia od umowy przesłanego na adres mailowy sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w §7 pkt. 7.1 nie wywołuje skutków prawnych.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do dokonania zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy, rzecz podlegająca zwrotowi zostanie odebrana przez niego lub osobę przez niego upoważnioną.
§6 Dostawa
- Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adresem wskazanym przez Klienta w formularzu zamówienia.
- Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach Sklepu internetowych Hello-Baby wynosi 48 godzin. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem: Kurier InPost, InPost Paczkomaty
- W momencie przyjęcia towaru Klient zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej
pory towar staje się własnością Klienta.
§7 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu
internetowego Hello-Baby, dostępnego na stronie https://hello-baby.pl/polityka-prywatnosci/.
§8 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.
- Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
- Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego Hello-Baby zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
- Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 23.09.2022r. i jest ważny aż do odwołania.