Baza wiedzy.
01. Zamówienia
Kiedy otrzymam zamówienie?
Na czas otrzymania zamówienia wlicza się: czas przygotowania przesyłki + czas dostarczenia przez kuriera
Standardowy czas przygotowania przesyłki wynosi 24h (nie dotyczy zamówień złożonych w święta, weekendy oraz dni wolne od pracy).
Czas dostarczenia przez kuriera wynosi 1-2 dni robocze.
Łączny czas otrzymania zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych.
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo. Zamówienie można anulować również za pomocą panelu dostępnego w zakładce „Moje konto” (proszę pamiętać o tym, że anulować można tylko te zamówienia, które nie opuściły jeszcze magazynu).
Co z paragonem/fakturą?
Każda przesyłka zawiera paragon zakupu.
W przypadku chęci otrzymania faktury prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy podając numer zamówienia oraz dane potrzebne do wystawienia faktury.
Faktura nie jest możliwa do wystawienia bez tych informacji.
02. Wysyłka
Ile trwa dostawa?
Standardowa wysyłka przez kuriera wynosi 1-2 dni robocze.
W przypadku opóźnień zalecamy kontakt z oddziałem kuriera.
Jakie są formy dostawy?
Obecnie realizujemy dostawy poprzez:
- inPost paczkomaty 24/7
- inPost kurier
Czy można zapłacić przy odbiorze (za pobraniem)?
Aktualnie nie udostępniamy takich możliwości online ze względu na ilość zamówień. W przypadku chęci zapłacenia przy odbiorze zapraszamy do odbioru osobistego lub zamówień telefonicznych.
03. Płatności
Jakie są sposoby płatności?
Płatności realizowane są przez system Przelewy24 oraz Przelew bankowy. Poniżej znajduje się lista akceptowalnych płatności u partnera Przelewy24:
Nie mam konta bankowego, czy mogę złożyć zamówienie?
W przypadku braku posiadania konta bankowego zamówienia jest możliwe do opłacenia w placówce poczty lub dowolnego banku. W tym celu należy wybrać sposób płatności jako Przelewy24 lub Przelew bankowy.
Co gdy płatność online nie powiodła się?
Otrzymasz link i możliwość ponownej zapłaty za zamówienie. W przypadku braku płatności przez dłuższy okres zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
04. Zwroty, reklamacje
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Tak. Każde zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni. Więcej informacji znajduje się w zakładce Zwroty i reklamacje.
Jak złożyć reklamacje?
Reklamacje można składać telefoniczne lub mailowo.
Więcej informacji znajduje się w zakładce Zwroty i reklamacje.
Uszkodzony towar
W przypadku uszkodzonego towaru należy go zwrócić w ciągu 14 dni. Więcej informacji znajduje się w zakładce Zwroty i reklamacje.